لینک خرید فایل(دانلود تحقیق روش های تدریس با فرمت ورد)

دانلود تحقیق روش های تدریس با فرمت ورد|لینک خرید فایل|اِن ایی|42095396|دانلود تحقیق تدریس,تحقیق تدریس doc,تحقیق کامل تدریس,تحقیق درباره تدریس,تحقیق تدریس با فرمت ورد,تحقیق درمورد تدریس چیست,تحقیق دانش آموزی درباره تدریس,تحقیق دانشجویی درباره تدریس
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان دانلود تحقیق روش های تدریس با فرمت ورد آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

هدف از این تحقیق بررسی روش های تدریس با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات32حجم46/761 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی روش های تدریس با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

تقسیم‌بندی روش تدریس

روش‌های تاریخی

روش‌های نوین

روش‌های نوین تدریس

روش كنفرانس (گــــرد هم‌آیی)

روش شاگرد ـ استادی

روش كنفرانس (گــــرد هم‌آیی)

روش شاگرد ـ استادی

روش پروژه‌ای

شیوه سخنرانی

شیوه بازگویی

شیوه پرسش و پاسخ

شیوه تمرینی

شیوه بحثی

شیوه نمایشی

شیـوه آزمایشـی (روش اجرا كردن یا یادگیری به‌وسیله عمل)

شیوه بحثی

شیوه نمایشی

شیـوه آزمایشـی (روش اجرا كردن یا یادگیری به‌وسیله عمل)

الگوی كاوشگری به شیوه حقوقی

الگوی آموختن كنترل خود

الگوی ایفای نقش

روش كارگاهی

سمینار

كنفرانس

سمپوزیوم

روش تدریس كارگاهی

مرحله فعالیت و كار

مرحله مشاركت

مرحله درسی كوتاه و فشرده

مرحله فعالیت گروهی و انجام وظایف انفرادی

مرحله مشاركت و جمع‌بندی

الگوی دریافت مفهوم

الگوی تفكر استقرایی

الگوی آموزش كاوشگری

مراحل تدریس این الگو

الگوی پیش سازمان دهنـــده

مراحل پیش سازمان دهنده

الگوی یادسپاری

الگوی رشد عقلی

الگوی كاوشگری علمی

الگوی تدریس غیرمستقیم

الگوی بدایع پردازی

الگوی آگاهی یابی

الگوی دیدار در كلاس درس

و...

روش در مقابل واژه‌ی لاتینی «متد» به كار می‌رود و واژه‌ی متد در فرهنگ فارسی «معین» و فرهنگ انگلیسی به فارسی «آریانپور» به: روش، شیوه، راه، طریقه، طرز، اسلوب معنی شده است. به‌طورکلی «راه انجام دادن هر كاری» را روش گویند. روش تدریس نیز عبارت از راه منظم، باقاعده و منطقی برای ارائه درس است. روش تدریس، شیوه یا راهی است که مدرس را به هدف درس یعنی یادگیری و آموزش دادن مطالب به شاگردان می‌رساند (علوی 1384، 23).

اصطلاح تدریس، اگرچه در متون علوم تربیتی مفهومی آشنا به نظر می‌رسد، اكثر معلمان و مجریان برنامه‌های درسی بامعنی و ماهیت درست آن آشنایی دارند. برداشت‌های مختلف معلمان از مفهوم تدریس می‌تواند در نگرش آنان نسبت به دانش آموزان و نحوه‌ی كار كردن با آن‌ها تأثیر مثبت یا منفی بر جای گذارد. برداشت چندگانه از مفهوم تدریس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ از مهم‌ترین آن‌ها ضعف دانش‌پایه و اختلاف در ترجمه و برداشت نادرست معلمان از دیدگاه‌های مختلف تربیتی است. گاهی آشفتگی و اغتشاش در درك مفاهیم تربیتی به حدی است كه بسیاری از كارشناسان، معلمان و دانشجویان این رشته مفاهیمی چون پرورش، آموزش، تدریس و حرفه‌آموزی را یكی تصور می‌کنند و به‌جای هم به كار می‌برند. این مفاهیم اگرچه ممكن است در برخی جهات وجوه مشترك و درهم‌تنیده داشته باشند، اصولاً مفاهیم مستقلی هستند و معنای خاص خود رادارند (صفوی 1370، 239).






"

مطالب دیگر:
🔍پاورپوینت مقدمه ای بر شبکه های بی سیم🔍پاورپوینت پایگاه داده 🔍پاورپوینت پایه های تاریخی مدیریت🔍پاورپوینت پتانسیل تکنولوژی در اقتصاد کلان🔍پاورپوینت پدیده کرونا🔍پاورپوینت پراکندگی اقیانوس ها و دریاها🔍پاورپوینت باران های مصنوعی🔍پاورپوینت بازار سرمایه در تحول تامین مالی در کشور🔍پاورپوینت بازارهای الکترونیکی🔍پاورپوینت بازاریابی رابطه مند با مشتری🔍پاورپوینت بازاریابی گردشگری🔍پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار🔍پاورپوینت بازرسی تست های جوشکاری🔍پاورپوینت بازرسی جوش با روش تست مایع نافذ🔍تاریخ دوران پیامبر(ص) و خلفای راشدین🔍دمنوش هاي موثر در کنترل بيماري هاي مزمن🔍دانلود نت موسیقی🔍آموزش نصب کولرگازی🔍همه چیز درباره کولر گازی آموزش نصب تعمیر شارژگاز سرویس قطعات الکترونیکی و...🔍ساختار زمین و زلزله و بررسی زلزله در تهران🔍کار افرینی و ایجاد کسب و کار🔍درس پژوهی منتخب : انتقال مواد در بدن (علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی)🔍کار با mdf🔍طرح توجيهي توليدي حكاكي روي سنگ، چوب، چرم و مشبك كاري🔍پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو