لینک خرید فایل(دانلود تحقیق تدریس و ویژگی های موثر بر آن با فرمت ورد)

دانلود تحقیق تدریس و ویژگی های موثر بر آن با فرمت ورد|لینک خرید فایل|اِن ایی|42095405|دانلود تحقیق تدریس,تحقیق تدریس doc,تحقیق کامل تدریس,تحقیق درباره تدریس,تحقیق تدریس با فرمت ورد,تحقیق درمورد تدریس چیست,تحقیق دانش آموزی درباره تدریس,تحقیق دانشجویی درباره تدریس
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان دانلود تحقیق تدریس و ویژگی های موثر بر آن با فرمت ورد آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

هدف از این تحقیق بررسی تدریس و ویژگی های موثر بر آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات25حجم38/47 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی تدریس و ویژگی های موثر بر آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف اثربخشی

روش‌های تفکر در تدریس اثربخش

تعاریف تدریس

تدریس به‌عنوان یک علم

تدریس چگونه فعالیتی است؟

ویژگی‌های تدریس مؤثر

استفاده از روش‌های تدریس خلاق

ویژگی‌های معلم

تدریس، به‌عنوان یک هنر

آیزنر (1991، 176-175) تدریس را به چهار دلیل، واجد خصیصه هنری دانسته است

نقل ‌قول جالبی از لئوتولستوی در وصف بهترین معلم

منابع و مأخذ

آموزش ‌و پرورش یکی از نهادهای اصلی جامعه است که تعلیم و تربیت و ساختن انسان مطلوب و مؤثر را در جامعه به عهده دارد. برای پرورش افراد مطلوب، نیاز به یک نظام آموزشی کارآمد است که اجزاء و عناصر آن اعم از مواد درسی، دانش‌آموز، معلم، وسایل آموزشی، فضا و غیره با یکدیگر ارتباط متقابل دارند تا اهداف مورد انتظار تحقق یابد. از طرف دیگر، تدریس و آموزش ازنظر ماهیت یک نظام ارتباطی متقابل است و مدرسه به‌سان گروه پویایی، درصدد آماده کردن افراد برای ورود به جامعه در سطح بسیار گسترده‌تری است.

مفهوم اثربخشی تدریس، یعنی اینکه تعیین کنیم آموزش‌های انجام‌شده تا چه حد به ایجاد مهارهای موردنیاز سازمان به‌صورت عملی و کاربردی منجر شده است. ارزیابی از اثربخشی آموزش یعنی: تعیین میزان تحقق اهداف آموزشی، تعیین نتایج قابل‌مشاهده از دانش‌آموزان در اثر آموزش‌های داده‌شده، تعیین میزان انطباق رفتار دانش‌آموزان با انتظارات آموزش‌وپرورش و تعیین میزان توانایی‌های ایجادشده در اثر تدریس برای دستیابی به اهداف موردنظر است. الگوهای تدریس درواقع الگوهای یادگیری‌اند و معلمان درحالی‌که به دانش‌آموزان خود اطلاعات می‌دهند نحوه یادگیری درست را نیز به آن‌ها می‌آموزند. نحوه تدریس، اثربخشی بسیار بر روی توانایی دانش‌‌آموزان دارد (تورانی وهمکاران 1387، 19).






"

مطالب دیگر:
📂شیپ فایل زمین لغزش های استان فارس📂نقشه منحنی های هم تبخیر استان خراسان رضوی📂شیپ فایل زمین لغزش های استان قزوین📂شیپ فایل زمین لغزش های استان قم📂نقشه منحنی های هم تبخیر استان خراسان شمالی📂شیپ فایل زمین لغزش های استان گیلان📂شیپ فایل زمین لغزش های استان گلستان📂نقشه منحنی های هم تبخیر استان کهگیلویه و بویراحمد📂شیپ فایل زمین لغزش های استان همدان📂نقشه منحنی های هم تبخیر استان سیستان و بلوچستان📂شیپ فایل زمین لغزش های استان هرمزگان📂شیپ فایل زمین لغزش های استان ایلام📂روش ایجاد لایه در نرم افزار گوگل ارث📂گزارش کارآموزی برق، شرکت توزیع📂گزارش کارآموزی رشته برق، شرکت ایران تکنیک📂گزارش کارآموزی نساجی، کارخانه بافندگی تابان📂گزارش کارآموزی برق قدرت، ترانسفورماتور📂گزارش کارآموزی رشته برق در اداره برق📂گزارش کارآموزی برق، شركت الكتروتكنيك رازي📂شیپ فایل زمین لغزش های استان کرمانشاه📂گزارش کارآموزی کامپیوتر، شرکت فنی مهندسی📂گزارش کارآموزی رشته برق، ترانسفورماتور📂گزارش کارآموزی حمل بار و طريقه بارنامه زدن📂گزارش کارآموزی عمران، شركت پايه بتون بينالود📂شیپ فایل زمین لغزش های استان کرمان