لینک خرید فایل(دانلود تحقیق ارزشیابی و انواع آن با فرمت ورد)

دانلود تحقیق ارزشیابی و انواع آن با فرمت ورد|لینک خرید فایل|اِن ایی|42095413|دانلود تحقیق ارزشیابی,تحقیق ارزشیابی doc,تحقیق کامل ارزشیابی,تحقیق درباره ارزشیابی,تحقیق ارزشیابی با فرمت ورد,تحقیق درمورد ارزشیابی چیست,تحقیق دانش آموزی درباره ارزشیابی,تحقیق دانشجویی درباره ارزشیابی
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان دانلود تحقیق ارزشیابی و انواع آن با فرمت ورد آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

هدف از این تحقیق بررسی ارزشیابی و انواع آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات27حجم39/998 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی ارزشیابی و انواع آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

تعریف ارزشیابی

مهم‌ترین اهداف ارزشیابی معلم

تعریف ارزشیابی معلم

روش‌های ارزشیابی معلم

مصاحبه

محاسن و معایب روش مصاحبه

مشاهده از کلاس درس

روش تعیین فراوانی یا دفعات رفتار

محاسن و معایب روش مشاهده کلاسی

استفاده ازنظر دانش‌آموزان

پرسشنامه‌های نظرخواهی از دانش آموزان

انواع سؤال‌های پرسشنامه‌های نظرخواهی

محاسن و معایب روش استفاده ازنظر دانش آموزان

استفاده از والدین دانش آموزان

محاسن و معایب روش استفاده ازنظر والدین

استفاده از یادگیری دانش آموزان

استفاده از آزمون‌های عملکرد آموزشی

محاسن و معایب روش استفاده از یادگیری دانش آموزان

خود سنجی یا ارزشیابی از خود

محاسن و معایب روش خود سنجی

ارزشیابی به‌وسیله‌ی همکاران

محاسن و معایب روش ارزشیابی به‌وسیله همکاران معلم

ارزشیابی به کمک‌ کارپوشه

ویژگی‌های کارپوشه آموزشی

بررسی آثار علمی معلم

ارزشیابی

انواع ارزشیابی

منابع

ارزشیابی عبارت است از فرایند تعیین کردن، به دست آوردن و فراهم ساختن اطلاعات توصیفی و قضایی در مورد ارزش و مطلوبیت هدف‌ها، طرح، اجرا و نتایج به‌منظور هدایت تصمیم‌گیری، خدمت به نیازهای پاسخگویی و درک بیشتر از پدیده‌های موردبررسی (کیامنش 1377، 40). در این تعریف برای ارزشیابی سه هدف تعیین گردیده است: هدایت تصمیم‌گیری، فراهم کردن اطلاعات برای پاسخگویی و درک بیشتر از پدیده‌های موردبررسی.

به نظر استرانگ (2006، 2) در سال‌های اخیر ارزشیابی معلم به‌عنوان یکی از جنبه‌های اساسی توسعه مدارس موردتوجه واقع‌شده است. به گفته‌ی او ارزشیابی معلم از این شناخت ناشی می‌شود که معلم در قلب هرگونه پیشرفت در نظام آموزشگاهی قرار دارد؛ و در مهروموم‌های اخیر همزمان با تأکید بیشتر بر پاسخگویی و تحلیل دقیق‌تری از متغیرهای تأثیرگذار بر بازده‌های آموزشی کاملاً ثابت‌شده است که معلم مهم‌ترین نیروی مدرسه‌ای مؤثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است (استرانگ 2006، 1). ارزشیابی آموزشی ازجمله ارزشیابی معلم همراه با نهضت پاسخگویی (مسئولیت‌پذیری) در آموزش‌وپرورش کشورها اهمیت یافته است.






"

مطالب دیگر:
📜کتاب اصطلاحات و لغات تجاری (1)، (Business Expressions & Words 1)📜پرسش نامه بازخورد خوردن📜پرسش نامه پرخاشگری AQ📜پرسش نامه چندبعدی نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود📜پرسش نامه جو ایمنی📜پرسش نامه دلبستگی به خدا📜پرسش نامه سبك زندگي مؤثر بر وزن📜پرسش نامه توانمندي هاي رياضي پنجم دبستان📜پرسش نامه توانمندي هاي رياضي چهارم دبستان📜پرسش نامه توانمندي هاي رياضي دوم دبستان📜پرسش نامه توانمندي هاي رياضي سوم دبستان📜پرسش نامه توانمندي هاي رياضي اول دبستان📜پرسش نامه نظارت و راهنمایی📜پرسش نامه کیفیت زندگی کاری والتون📜پروپزال تربیت اقتصادی از دیدگاه ائمه اطهار (علیهم الصلاه و السلام)📜پرسش نامه مشاوره تحصیلی و شغلی📜پرسش نامه سبك مديريت كلاس📜پرسش نامه عوامل مؤثر بر توسعه گردشگري ورزشي📜پرسش نامه ارزیابی میزان اثربخشی معلم📜پروپزال بررسی عوامل مؤثر بر ترويج فرهنگ كارآفريني در دانشگاه ها از دیدگاه کارآفرینی📜پرسش نامه تعیین انگیزش درسی📜پرسش نامه وفاداری مصرف کننده به برند📜پرسش نامه سنجش میزان سرسختی افراد📜غزلیات خواجه حافظ شیرازی، با برگردان انگلیسی📜جزوه آموزشی 100 ترفند ویندوز